Jaarstukken 2019

Paragrafen

Bedrijfsvoering

In 2019 zijn meerdere deelprojecten gestart om “het nieuwe werken 2” vorm te geven. Zo is het zgn. hush meubilair geplaatst, waarmee in de behoefte wordt voorzien om ongestoord te bellen, werken en vergaderen in kleine groepen. Bovendien zijn er 12 extra duo zit-stawerkplekken bij gekomen.

Er is een begin gemaakt met het aanschaffen van second life meubilair (gemeentewerf, KCC, bestuurssecretariaat en gemeentehuis) en revitalisatie van de bureaustoelen. Dit betekent dat bestaande onderstellen zijn opgeknapt (refurbished) en voorzien van een nieuw bureaublad en bekabeling. Voor de revitalisatie van de bureaustoelen is een bedrijf ingezet dat hiervoor medewerkers inzet die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.

In 2019 zijn medewerkers van het team facilitair samen met de inkoopadviseurs opgeleid/begeleid door KplusV om de aanbesteding van koude en warme dranken volgens de RCC-methodiek (Rapic Circulair Contracting) uit te voeren.

Omdat de gemeente sinds 2019 eigenaar is van het Dr. Jansencentrum moest er in 2019 een bedrijfsnoodplan worden opgesteld en een bhv-organisatie worden opgezet. Dit is gebeurd op basis van de RI&E waarbij tevens de samenwerking met de huurders is gezocht.

ga terug